busrabakan evet, bir deneyin. Şimdi yine aynısı oldu almadı, ayağa kalktım emzirdim ilk onu da istemedi ama geze geze o şekilde emdi. Birde bazen yatarak emziriyorum. Tabii benim sütüm tazyikli bu yüzden faydası da var ama o şekilde de alıyor kimi zaman