Merhaba hanimlar kizim 11 aylik henuz hicbir kelimesi yok, cok sakin cokk nadir aglayan bir bebek.oyuncak Bebisi getir dedigimde getiriyor cikcik getir dedigimde getiriyor bebegi biberonla besliyor bultak oyunlarini yapiyor anneyi babayi isaret parmagiyla gosteriyor. İstedigi seyleri gosteriyor ve sadece mmmmmmm diyor 😅 bu arada 10 aylikken yurumeye basladi doktora bunu soyledigimde cocuklar tek bir gelisime yoneldiklerinde digeri geri planda kalabilir dedi. Ama kaynanamlarda bi baskı var niye konusmuyor doktora goster vs diye sinirlerimj bozuyorlar. Bu arada siz nasil
Oyunlar oynuyorsunuz