aysegulce evet mutlaka sagmalisiniz bebekler memeyi tam boşalttığı zaman beyne yeni süt üretimi için sinyal gidiyor, bebeğimiz tam bitiremeyince maalesef zamanla süt azalıyor bu kadari yeterli diyor beyin kısacası 🙃 sağın buzlukta bile muhafaza ediliyor