tombikinannesi Kızlar oğlum 4 aylık ve elleri yumruk şeklindeydi sürekli yeni yeni açmaya başladı ve orta parmağını açamadığını farkettim elinin iç kısmında parmağının derisi kısa o yüzden kasıyo açamayo dedi doktor bu durumu yaşayan tedavi olan varmı aranızda