emilia benimki hiç oynamıyor 😭 şu vakumlu oyuncaklardan aldım yapıştırırm bir yerlere çeker eğlenir diye yüzüne bakmıyor, tornavida falan seviyor diye tamir seti aldım yine 2 dk bakıp kaçıyor, bul tak var ya üçgen kare falan ondan aldım azıcık oynuyor yine 1 dk anca. Kitapla falan işi zaten yok. Çok sıkılıyoruz evde bizde ne yapacağımı bilemiyorum. Sadece topu atıyorum kapmaca oynuyoruz onu seviyor, yani bensiz bir şey sevmiyor 😂