Elistos1 Merhabalar kızım 51 cm doğdu bugün 4 aylık olduk ölçümde 66cm çıktı sizce normal mi uzun mu persentil hesaplaması yaptığımda uzun gözüküyor
Elistos1 pasaklisinkukuli eşim 1.82 ben 1.68im ayına göre normal mi boylu mu bilemedim ama abimin çocuğuyla aralarında 2 hafta var onun bebeği erkek bizimki kız benim bebek büyük ama o kısa o yüzden kilo olarakta daha toplu gözüküyor benimki zayıf duruyo
Elistos1 tugcee27 persentil tablosunda 64 en üst sınır gözüküyor yarın doktora gideceğim bunu soracağım
pasaklisinkukuli Elistos1 benim kzıım da uzun ve zayıf insallah büyünce de uzun ve zayıf güzel olur baba tarafı kısa ve toplu nasip bahtları güzel olsun
tugcee27 Elistos1 bence büyük bi sorun gibi durmuyor ama yinede sormak istiyorsanız sorun tabi kısa olacağına boylu poslu olsun 😊
Elistos1 tugcee27 ahahah evet sorun değil ama büyüyünce uzar ne acelesi vardı 😂 etrafta görenler zayıf falan diyo ona bozuluyorum ben