pasaklisinkukuli rabiaevcen1107 nasıl temizlemek istiyorsun ki benim ki hep açıktı bşr şey de yap demediler kendi kendine iyileşti
eab29 Benim doktorumda temizlik önermedi yeni doğum yaptım sadece nemli olmaması gerek dedi. Gazlı bez aldırdı onu elimle yatay genişlettim dikişin üstüne koyup iç çamaşırımı üstüne çekiyordum bunu kesinlikle ihmal etme
rabiaevcen1107 ayseee_ 8 ay ama dikiş yerim böyle hafiften şiş yani çok hafif neyle alabilirim bilmiyorum
berece rabiaevcen1107 bence ağda yapmamalısın. Jilette enfeksiyon yapabilir. Eldivenle alabilirsin azsa. Ama çok hassas oluyor canını yakabilir.
ayseee_ rabiaevcen1107 ben bebeğim üç aylıkken kuaföre gidip ağda yaptırdım orda da vardı hemen altında yani sezaryen yerimin kuaför aldığı bir şey olmaz dedi bir şeyde olmadı,ben evde de kendim Venüsle alıyorum