bakkalemzigi bencede bebekle alakalı benim oğlum 1,5 aylıktan beri mamayla besleniyordu şuan 1,5 yaşında, geceleri uyandığında hep önce emzik denerdim emziği alıp susup devam ediyorsa uyumaya mama vermezdim emziğe rağmen hareketliyse uykuya geçmiyorsa o zaman mama verirdim mama bitince emzikle tekrar uykuya geçerdi. Yanlış hatırlamıyorsam 8-9 aylık civarındayken geceleri uyanmayı bıraktı böylelikle gece mama serüveninin sonuna geldik, geçen aya kadar öğlen uykusuna ve akşam uykusuna yatarken mama içmeye devam ediyordu önce öğlen uykusunda laktozsuz süt gece uykusunda mamaya geçtim sonra ikisindede de süte geçtim şuanda da öğlenleride geceleride eğer yalın zamanda birşeyler yediyse sütte vermeden yatırıyorum. Akşam uykusu öncesi bazen gece maması yapıyorum bazen süt içirip yatırıyorum şuanda mamayıda bıraktık bir emziğimiz kaldı