İlk zamnlar bende sarılıktan dolayı süt sagıp veriyordum hastanede yattı orda mamada vermişler sonrası malum tabi biberonla vermeye basladık sütü benim de ucum yoktu sırıngayla çekip durdum meme ucumu o olmadı pompayla uzattım hemen agzına verdin falan 10 15 gün sonra memeyi emmeye basladı çok sükür simdi iki aylıgız bir ay önce pompayı tamamen kaldırdım sadece meme veriyorum inanın mama da vermek zorunda kalsaydım hiç zorlanmazdımm biz anneyiz tabiki çocuklarmız için en iiyi olanı isterizz ama bu demek degilki mama veriyoruz kötü anne öylede böylede bunca insan mamayla büyümüş çok eskiden o bile yokmus sütü olmayanlar neyle büyütmüşler bi sekilde büyüyorlar Allah baska dert vermesin yeterki karnı tok olsun mamaymıs memeymiş hangisi oluyorsa o olsunn dert etmeyin bence tabiki anne sütü gibisinyok ama olmayınca olmuyor bu kimseyi eksik yapmaz kendinizi üzmeyinn üzüldükçe daha da çok gider iyi düşünün iyi olsun benimde aman amab sütüm tasmıyor ama gögüslerimde sismiyor anlamıyorum çok yakında belki kesilir bilmiyorum ama mama vermekten gocunmam yeterki yesin birde annem hep kızar bana sütüm yok olmuyor falan dedigimde öyle düşünme öyle deme der beyne ne sinyal gönderirsen o olur birazda psikoljik yanii sütüm var sütüm çok var bebegim güzel emiyor falan de sürekli kötü seyleri öıkart aklından iyi sinyal gönder