Kızlar bandırmada yasıyorum ailem istanbulda ve bebeğimde 4,5 aylık. Yaklasık mayıs ayından beri burdaym ve gidemedm istanbula. Eşim götüreyim diyor ama onunlada işinden dolayı aynı gun dönmek zorunda olcagm için bebişimle gidip kalmak istiyorum rahat rahat. Ama hiç idoya bebekle binmedim. Sizce zorrr olur mu🥹🥹🥹🥹 tecrubesi olan varmı. Bu arada gemi kücük😃