Gkcem Kızlar merhaba 4 aylık kızım için D vitamini arıyorum çok terliyor kafası sağlık ocağının verdiği D vitamini kabız yaptı memnun kaldığınız varmı Ben sağlık ocağınada danisicam tabide dizede sorayim dedim
Gamze_16 Gkcem benim bebeğim prematüre doğdu 2 ay yoğunbakımda özel hastanede kaldı. Orda Devit-3 vermişler hâlâ devam ediyorum. Öyle Bi hastane kötü ilaç kullanmaz bence 🥰
bisakinol Gkcem sağlık ocağının verdiği vitaminlerin içeriğinin iyi olmadığını okudum çoğu yerden oyüzden kullanmadım hiç birisini
bebegim541_ Gamze_16 bende ondan aldım ama onun içinde de paraben var diyorlar ne kullanacağımi şaşırdım