Merhaba 1,5 aylık bebeğim kabız değil hatta her gün kaka yapıyo ama yaparken saatlerce ağlıyo kıvranıyo bağırıyo 2-3 saat sonra kakasını yapıyo gayet sıvı yapıyo. O kadar yoruluyo ki bayılır gibi uyuyo sonra. Bu kıvranması için ne yapabilirim?
fön makinası tutuyorum, metsil, biogai ve zeytinyağı kullanıyorum.