rukiye3441 farklı pozisyonlarda emzirmeyi deneyin, ben yanına uzanarak ya da kucağımda dolaşarak emzirdiğimde genelde almıştı o dönem. Almadığında da ısrarcı olmayın bir süre sonra tekrar teklif edin. Benim gayet güzel emen bebeğim de 3 aylıkken meme görünce çığlık çığlığa ağlamalara başlamıştı, bu şekilde atlattık o süreci çok şükür. Memeyi unutmasın, biberon vermeyin o yüzden