Allahımm kimi kınadım bilmiyorum ama yemek yemeyen seçen cocuktan nefret ederdim oğlum 17 aylık asla yemek yemiyo her yolu denedim yokk emiyo bu arada aksine ben yemek yemeği cok severim eşim sevmez ona mı çekti ne yaptı sürekli mememde ortamda mememi açmaya calısıyo sürekli memede artık memem söndü süt dolmıyo bide o derece emiyo yemek konusunda iki kaşık çorba kavga kıyamer zorlamıyorum yok bi mandaline yiyo bebe bisküvüsüde yemiyo yok bacım yemiyo bu cocuk kilosuda normal ama yoruldum ya ağlıyorum artık memeden kesicem baktım yemek yemiyo doktora götürcem iştah acıcı bişey versin bu durumda olan varsa lütfennnn fikirlerinizi paylaşın yoruldum ya 🥹