Ben de sezeryanla doğum yaptım. Doktor kontrolüne 55. Günde gittim. Sırf kanama bitmedi diye.(kanama dediğim lekelenme şeklinde) Smear falan alacaktı. Bana 60 güne kadar normal olduğunu söyledi. Fakat üstüne ben ilk reglimi de olmuşum. Çünkü tam bitmişti lekelenme tekrar kırmızıya döndü. Muhtemelen o sıra regl oldum.