Benim bebeğim sadece anne sütü alıyor doyduğunu şöyle anlıyorum uyusa bile emmeye devam ediyor sonra kendiliğinden bırakıyor birde kusuyor çoğunlukla o da fazlalığı kusuyor böyle anlıyorum kaç cc olayıda bebekten bebeğe değişir fazla mama yap atıyorum 150 cc içtiği kadar mide kapasitesi vardır öyle anlayabilirsin birde bez sayısından ve kilo almasından anlaşılıyor