Kızlar merhaba 3 ay 9 günlük bir bebeğim var. Başlarda gaz sancıları oluyordu ama çok şükür bayağı azaldı, şimdi de kaka problemi başladı. 1 buçuk aydır kakasını yapamıyor, doktor fitil vermişti 7 veya 10 gün bekleyip fitille kakasını yaptırıyoruz. Fitili hastanedeki bir doktor vermişti ama oğlumun kendi çocuk doktoru fitile gerek yok 10 veya 14 güne kadar kaka yapmaması normal kabul ediliyor sizin bir şey yapmanıza gerek yok arada gaz masajı işte yüz üstü yatırma her gün banyo aldırma gibi şeyler yapın diyor. Tamam ama yine de düzelmiyor yani 10 güne kadar bekliyoruz ama kaka yok ortada. 1 buçuk aydır hiç kendisi kaka yapmadı hep biz fitille yaptırdık. Zeytinyağı da sürdüm poposuna, biraz poposunun içine de sürdük ama olmadı. Bir çay kaşığı da içirdim oda fayda etmedi. Fitil alışkanlık yapar diye de korkuyorum benzer sıkıntı yaşayan var mı? Ne zaman düzelir? Doktor 3-4üncü aylarda normal olduğunu en geç 6 ayda düzeldiğini söyledi ama bilmiyorum oğlum fitil olmadan 1 buçuk ay hiç kaka yapamadı o yüzden stres yapıyorum biraz