srnrcvs Kızlar En hızlı yarığı kapatacak yağ acıyı sertlıgı vs alacak meme uclsrım emzıremıyorm acsyıo yara kopuk resmen
Mervegok- srnrcvs gümüş kapak bide tahinin üstünde kalan yağını sürdüm ben hemşire arkadaşım önermişti
adb srnrcvs canım bende aynı durumdaydım gümüş kapak hiç iyi gelmedi. Kantaron yağı sürdüm iyi geldi daha sonra tekrar başladı. Doktor hametan krem sürmemi ve açıkta bırakmamı istedi çok şükür iyi geldi emzirirken ağrı baya hafifledi yavaş yavaş yara da iyileşiyor.
tmrs34 srnrcvs eczanelerde kapsül ilaçlar var meme ucuna dökülen bitkisel yağlar onu kullanın memeyi yanlış emdiği için yara olmuş göğüs ucunuz bebeğiniz yenidoğan ise kısa süreliğine silikon meme ucu kullanabilirsiniz sakın alışır bırakmaz demeyin bebeğin damağı küçük yada küçük göğüs ucunuz olabilir emmede
Aslnakn Hiçbir yağ iyi gelmiyor vallahi benimde yarıktı kanıyordu ağlayarak emziriyordum gümüş kapak aldım ve 2 güne tüm yarıklar geçti ağrısını da hemen hafifletti
Cankuzuannesi Aslnakn gerçekten işe yaradı mı sadece gümüş kapakla mı geçti kaç günlüktünüz aldığınzıda
Cankuzuannesi adb açık mı duruyorsunuz soğukta nasıl yapıyorsunuz ev kaloriferli de olsa hasta etmez mi ölüyorum iki haftadır her şeyi denedim gümüş kapak hametan denemedim
srnrcvs adb hametN bende sürdüm ama sütümde aktıgı ıcın ıkısı karısıyordu gogus ucumda sanki yan etkı yapıyor gıbıydı ama kapalı tutuyordum ben acaba acık ve kıru iken mı surmek gerek yarık da ne zaman kapanır acaba ya ciğer gıbı gogsumun ucu cok korkunc gumus kapak aldım bende ama 2-3 gun oldu kullanalı sankı bıraz hafıfledı kendı sutumu duruyorum
Aslnakn Cankuzuannesi vallahi bak herşeyi denedim ya herşeyi en son gümüş kapak kalmıştı 5 günlük falandım doğumdan sonra 5. Günümde aldım içine hafif sütünüzü damlatın ve kapatın göğsünüze onu o kadar iyi geldi o kadar rahatlattı ki başka hiçbirswy kullanmadım deneyin bence artık parça et düşüyordu o kadar kötüydü yani ama ağrısını hemen rahatlattı yaraların iyileşmesi de 1 haftayı buluyor ama 2 güne yarıklar iyileşiyor
mirayyldrm19 Zeytin yağı yada kantoron yagi sür ustune sitrec film koy yumuşar çok iyi geliyor o birde tahin yağı duydum ben denemedim
adb srnrcvs bebeğimi emzirdikten sonra kurutuyordum göğüs ucunu kremi sürüyordum açıkta bırakıyordum bir süre sonrada siliyordum hafifledi benim. Birde doktorum bepanten kullanmamı da söylemişti.
elif2424 Bende ağlaya ağlaya emziriyordum emzirmemek için direniyodum resmen çok kötüydü 1 ay boşa çekmişim gümüş kapak geçirdi valla hala takıyorum takmadığımda hassasiyet oluyor 3 aylığız
srnrcvs elif2424 ya bende takıyorum ama süt aşırı sızıyo kucuk ya kıyafetıme gecıyo hep kendı sutumu suruyorum uzerıne gunus kapak kapatıyorum ama emzırırken dıgerı tasıyor rahatsız oluyorum
neanladinyurdagull srnrcvs aynı durumdayım zeytinyağı iyi geliyor yumuşatıyor biryandan fito krem sürüyorum
esmrngz srnrcvs ayva cekirdiginin jeli kaynatip jel seklinde yapiyordum birebir gelmisti agrisini aliyor ve cok cabuk iyilestirmisti
269522 srnrcvs canım öyle yağla falan geçmiyor e vitamini kapsül var eczaneden onu al ve göğsün biraz açık gez hava alsın hep kapalı nemli kalmasın birde garmastan pomad diye bi krem var benimde yarılmıştı onu ve vitamin kapsül sürdükçe geçti :) inşallah hemen geçer acısını yaşamayan bilemez felaket
Cankuzuannesi Aslnakn benim iki haftayı geçti benim de parça dökülüyor artık yaradan öte oldu sipariş edeyim çok sağolun