Bebeğin 1aylik 22gunluk gündüzleri uykusundan uyanıp çok ağlıyor kucağımda uyuyor başka yerde uyumuyo. Geceleri de belli saatte ağlama krizleri var ama kolik olduğundan onda hiç uyumuyo. Ama gündüzleri de çok ağlıyor uykusundan uyanıp ağlaması tüm gün beni benden aliyo. Benim gibi böyle durum yasayab var mı yoksa atak haftalarında miyiz.