keremaliii 7 aydır kullanıyorum bir sıkıntı olmadı 2 bucuk 3 saat gündüzleri tutuyor geceleri de 4-5 saatte bir acıkıyor mamadan sonra.
Aptamil çok yoğun şeker barındırıyor içerisinde doktorumuz ve yenidoğan hemşireleri bize önermemişti aptamili ya hipp ya da evlolvia demişlerdi kızım 5 Günlükken mamaya basladım sütüm azdı sarılıktan hastaneye yatmıştı mama takviyesine öyle geçmiştik