Kızlar 1 aya yakındır annemdeyim oğlumla eşimin çalıştığı yerde uyuz hastalığı çıktı rapor alıp gidenler vs oldu doktor gelmiş eşime bakmış senin bulaşıcılığın yok demiş ama eşinle sana kalmış gelmek isterse eve gelsin demiş haftayada tekrar gelicekmiş doktor raporlu olan çalışanlar geri gelecekmiş kontrol edecekmiş tekrar ama şimdi sorum şu ; ben ne yapacağım nereye kadar annemlerde kalacağım bilmiyorum eve geçince de ne gibi önlemler alabilirim fazla mı pimpirikli davranıyorum ? Sadece eşimle ilgili değil bizde gün içinde mesela markete vs gidiyoruz para üstü alıp veriyoruz marketçide olsa biz nerden bileceğiz ? Bir yandan da bunu düşünüyorum bir yandan da çocuğumu 2 kez sakındım 2 kez de grip oldu sakındıkça bir şeyler oluyor sanki eve geçmelimiyim ne gibi tedbirler almalıyım 😒 oğlum 5 buçuk aylık 😒