Ozgery_ prima kızımda pişiğe sebep olmayan tek markaydı. Molfix mantara sebep olmuştu, pişiği geçtim. Her bez, her bebeğe aynı etkiyi etmiyor tabii.
Bezi bırakma sürecinde kakasına alışması biraz zaman almıştı, o dönemde de kullan at şeklinde takarak a101in bezini almıştım. Çok kısa süre duruyordu üstünde ama bence prima aktif bebeğe benziyor. O da denenebilir bence.