cucekusum_ Asafveannesi1 yani ikinci sezonda bı yol ayrımı oluyo ya Mustafa’yı seciceksin yada yanlız kalıp hayatının aşkını ariycaksin ben yanlız kalmayı seçtim öyle öyle zane ile de oldu😂😂
cucekusum_ Asafveannesi1 kız ayda iki kere falan elmas yagmuru oluyo ya ben her elmas yagmuru olfugunda bitane hikayeyi sıfırdan başlatıyom oynuyom öyle istediğim herşey olmuş oluyo ve seçenekleri farklı seçtiğinde de hikaye haliyle degisiyo baştan yaziliyo 😂
Asafveannesi1 cucekusum_ ben sevmediğim oyunları oynuyorum elmas geldiğinde 😄 hikaye yarım kalmasın diye hızlı hızlı geçiyorum