Kızlar merhaba kızım 5-6 gündür grip gibiydi geceleri biraz daha tıkanıyordu ama nefessiz kalmıyor sadece hırıltı gibi yapıyordu yani balgamlı sanırım. Bugün doktora götürdüm sırtını ve gögsünü dinledi bize aguamentin, parol, birde soğuk algınlığı icin bir ilaç yazmıs ayrıcada hava makinası ile hava ver dedi günde 4 defa ilaçların hepsi günde 2 şer kez ilk cocugum götürdüğüm doktorda özel hastane doktoru bebeğim 2.5 aylık sizce bu söylediklerim biraz fazlamı bir bebek icin ne yapmalıyım tabiki doktor en iyisini bilir ama yinede emin olamadım sizin bir fikriniz varmı yada başına gelen