Selam anneler bebisim 5 haftalik suan sanırım atak donemindeyiz sürekli gezmek kucak istiyor uyumamak için direniyor . Bide bugün meme istemiyor aslında süt var dolu göğsüm almayınca mama yi denedim onu içiyor biberondan. Sizce meme reddi yaşıyor olabilir miyim atak ttetiklermi