irosiva öyle her gün sil süpür yapmam ben. Oğlum 23 buçuk aylık, üst katta kayinvalidemler var orda vakit geçiriyoruz, evimizde oyuncaklar ile oynuyoruz, top oynuyoruz, araba sürüyoruz, canı isterse kitaplara bakıyoruz puzzle yapıyoruz, bazen boyama yapar, bazen oyun hamuru oynar, bazen ordan oraya atlar zıplar saçmalar 😅 hava güzelse dışarı çıkarız bahçeye çıkarız, camdan bakar kediye köpeğe falan. Zaten sabah kalk yedir toparla, öğlen yemeğini hazırla yedir toparla uyut, uyanınca akşam yemeği telaşı günler de kısacık çabucak akşam oluyor gün yetmiyor .