Oğlumu otizim şüphesiyle doktora götürdüm belirtileri vardı hem çocuk psikiyatri hem nöroloji gördü ve otizim olmadığını söylediler ama konuşma geriliği var denildi kreşe ya da oyun grubuna giderse konuşmasının daha çabuk düzelebileceğini söylediler üç aydır gidiyor çok da istekli haftasonları yok ama haftasonları bile anne kalk okul diyor okula gitmek istiyor bu üç aylık süreçte konuşması baya ama baya düzeldi kendi kendine yemek yiyebiliyor ara ara klozet kullanıyor vs ama aşırı derecede hastalanıyor kreşe giden çocukların hepsi aynı mı merak ediyorum bi ayın için de bi hafta okula gitti bi hafta ateş kusma ishalden 4 gün hastanede yattı düzeldi tekrar bi hafta okula gitti şu an domuz gribi oldu bi haftadır evde hasta yatıyor ne yapacağımı şaşırdım etrafımdaki herkes tepki gösteriyor gönderme çocuğu hasta ediyorsun kendi elinle diyorlar ama kreşin de çok faydası da oluyor siz benim yerimde olsanız gönderir misiniz