Halimes5757 zorlayınca tamamen reddediyorlar
Sabah pankek yaptığım da oluyor meyve+yoğurt+ bebe bisküvisi karıştırıp verdiğim de oluyor. Ben kahvaltı yaparken yeşil zeytin istiyor çekirdeği çıkarıyorum ve yiyebileceği küçüklükte veriyorum. Yeşil zeytino çok seviyor ☺️
Ara öğün olarak kefir mutlaka her gün veriyorum mücver- kek oluyor bazen yapmıyorum bile çünkü yemiyor 🤦🏻♀️ şansımı deniyorum işte..
Akşam yemeğinde de biz ne yersek veriyorum yerse yer yemezse yemez.. çorba sevmiyor zaten ama verince 3-4 kaşık anca
Son 3 gündür mama dahi içmiyor iştahsızlık var şuan umarım geçicidir. Mamayla beslendiği için kiloyu mamadan aldığını düşünüyorum 🤔 🌹