Edaemekli Arkadslar bebeğinizi gece kaç kere emziriyoesunuz ben 2 satte bir emziriyorum uyutuyorum yatırıyorum hemen geri uyanıp ağlıyor acaba karnımı doymuyor ki
Mom0870 Edaemekli bende 2 saatte bir ama doktor 3 saatte bir uyandır gündüz de 2 saatte bir dedi benim oğlum çok zor uyanıyor baya uğraş gerekiyor yarım saatte uyanması sürüyor ama yatırınca ağlamıyor ama çok küçük daha 8 günlük bence tepkileri gelişmediği için olabilir herkes 15 gün sonra gör ağlar uyutmaz diyor bana. Belkide normaldir çocuk doktoruna danışsana
elmalikurabiye 3 saatte 1 demisti bize doktorumuz. 3 saatte bir emziriyordum. Uyandirmak icin birsuru ugras veriyodum. Yenidogan sık uyaniyorsa gazi falan vardir belki? Yeterince emdigini dusunuyorsaniz uyanmamasi lazim normalde