Acemimom1 ne zamandır böyle bebeğiniz? Benim oğlum 18.5 aylık bizde 16-18 ay arasında uyumama, huysuzluk, ağlama nöbetleri yaşadık ama geçici bir durummuş. Şuan düzeldi ama gece 2-3 kere uyanıp en az birinde 1 saat kadar uyanık kalıyor. Büyüme atağıymış. Ama uzun zamandır sizinki öyleyse o konu hakkında bilgim yok. Allah yardımcınız olsun çok zor bir durum