Resulasafannesi ben de birçok yerde çocukların oyun esnasında anlattıklarının doğru olduğuna dair bilgiler okudum. Hatta okulda neler yaşadığını öğrenmek için direk sorulması değil oyun kurulması vs tavsiye ediliyordu. Yani oğlunuza inanın.
Sübyan okulu konusunda gelince bence çocuğunuzu göndermeyin öyle yerlere. Dini eğitimi kendiniz evde verebilirsiniz. Oralara alınan yardımcıları alırken hiçbir şartları yoktur buna eminim. Çevreniz olsa siz, biz bile gider çalışırız hatta. Ayrıca Ensar vakfı olaylarını duyduğumdan beri çok korkuyorum ben öyle yerlerden. Çocuğumu da kapısından geçirmem. Benim kendi ailem de beni yazları kuran kursuna gönderirdı. Hocamız onlara göre çok iyiydi ama hala hatırlıyorum biz yanlış okuyunca, birazcık koşturup yaramazlık yapınca ince nar sopası ile vururdu elimize. Bunların hepsi hala aklımda. Kötü anılar gerçekten ve hiçbir çocuk böyle şeyler yaşasın istemem.