BabyMooommm nevresimleri hangi programda kurutuyorsunuz
Ben Nevresimleri kurutmaya atmıyorum. Çünkü birbirine dolaşıp, kırış kırış oluyor. Onun yerine böyle nevresim, ferace, şal gibi eşyalarımı hava güzelse balkonda efil efiil kurutması daha hoşuma gidiyor 🤭🤍