Merhaba arkadaşlar son 2 haftaya yakındır geceleri bebeğim 1,5 - 2 saate bazen saat başı uyanıyor yemek yemesi çok az ne yaparsam yapayım istediği kadr yiyor bir vakitten sonra tabiki acıkıyor. Gece her uyandığında emziriyorum altı temiz odamız normal sıcaklıkta ama sorun ne anlayamıyorum. Bana akıl verecek olan var mı gece mamasi falan kullanmayı düşündüm bazen muhallebi gibi şeyler yapıp yedirdim değişen hiçbirşey olmadı