Üzerinden zaman geçmiş. İnşallah her şey yolundadır herkes için.
6,5 aylık bebeğim. Gece sürekli uyanıyor. Emiyor geri uyuyor. Sürekli aynı. Meme bağımlılığı dedim ama emerken gaz çıkarıyor poposunu dışarıya itiyor. Karın ağrısı mı çekiyor. Diş mi geliyor. Bir türlü çözemedim. Sizler çözüm buldunuz mu ?