ElifB08 Reglim 3 gün geçti fakat vücudumu çok farklı hissediyorum. Aşırı şişim 10 günden beri, kaşık ve bel ağrım var. Tansiyonum da düşüyor aralarda. Normalde bu tarz şikayetlerim olmaz. Test yaptım negatif çıktı kızlar teste güvenmeli miyim
1sirinannesi ElifB08 Bence gebe değilsiniz, bende de arada oluyor regl olunca geçiyor, merak etmeyin. 😊
denizahsen ElifB08 olabilir o adet olamadığın için bedenini zorluyor en az 10 15 gun beklemen lazım test için
Deletedmom_101 ElifB08 ben 5 erken gebelik yapıp çıkmamıştı ertesi gün kanda 4 haftalık hamile olduğumu öğrendim
incitomm ElifB08 test bozuk deildir geçmiş olabilir adetiniz bazen stresten gecikiyor bekleyin olmassaniz doktora gidersiniz
ElifB08 incitomm evet mutlaka gecikmiş olmasını düşünüyorum hep ama tansiyon düşüklüğü tedirgin ediyor 🫢
ElifB08 incitomm acil kan almadı dün vermek istedim sonucu erken çıksın diye, sağlık ocağı alıyor mu kızlar 2 senedir bayağı uzağım
incitomm ElifB08 evet alıyorlar genelde sabahları 11′e kadar kan alınıyor yarın sabah yakınsa gidersin
ElifB08 mtnnnn panik ataklık göstermiyorumdur umarım pazartesi kan vermeye karar verdim 🫠 aciller kan almıyormuş gebelik şüphesi için nefretttt