Ezgimila1 Bugün 2. Gecemiz saat 23.30 da uyanıyor saat 3 e kadar uyumuyor bunu alışkanlık edinir mi yoksa uykusu düzelir mi anneler yardımcı olur musunuz lütfen? 🙏🏼
Zmnl19 Ezgimila1 gogsune siyahbant yapistir gorsum yok die emicek bsy inandirirsN cocukta onu aramaz kuzum huy edinmez bigun erken uyandirirsin hemen duzene girer cnku vucudunun almasi gereken bir uyku saati var
Ezgimila1 Zmnl19 memeyi elleyip açmıyor sadece uykusunda ağlıyor ilk güne göre gece onlardan çok ağlamadı bakalım isterse dediğinizi yaparım ama aklımda bulunsun çok teşekkür ederim❤️
Ezgimila1 Yenigelin ya evet küçük ama geceleri 10 kere uyanıyor ve meme ağzında uyumak istiyor son 3 ayda tam 5 kilo verdim hem uykusuzluk hem emmesi aşırı zayıflattı beni bide emerken yemek yemiyordu şuan o zamana göre iyiyiz çok şükür 🙏🏼 çok vicdan azabı çekiyorum ama mecburum
Yenigelin Ezgimila1 hmm anladım tabi herkesin durumu şartları farklı. Genel olarak anne sütünden kesince çocukların iştahı ve uykuları düzene giriyor diye duymuştum bende. Sende bebeğin için en iyisini istersin zaten. Allah kolaylık versin 😌
babygirlandmom Ezgimila1 bende senin gibiyim canm ama biraz erken değilmi bende aşırı zayfladm 46 kiloya düştüm ama biraz daha sabır edip 18 aylik veya 2 yaşında kesim diyorum
Ezgimila1 Yenigelin çok teşekkür ederim 🙏🏼 Uyanmak uykusuzluk problem değil benim için ama kendisi başka şeylerden vitamin almıyor ona üzülüyorum bende
Ezgimila1 babygirlandmom yani her annenin kendi kararı tabi ki ama zor olur dediler 2 yaş atağıyla birlikte aklı ermeden kes dediler bugün 4. Günümüz tüm gece uyanmadan uyudu çok şükür 🙏🏼 ve çok güzel besleniyor pişman olmadım kestiğime henüz çünkü uyku çok besleyici ve milanın hiç uykusu yoktu ❤️