renginkayaa Bel kasık agrım var. Yalın ayak temızlık yaptım ondan olurmu ? Cam balkonu sıldım ıkı aydır adet olmadım zaten 3 ayda bi adet olıyom pcos var birtane oglum var 1,5 yasında
Deletedmom_101 renginkayaa pcos lu arkadaşım nasılsa hamile kalmam çok zor deyip ilk geceden hamile kalmıştı söyliceklerim bu kadar tişikkirlir iyi günler 😂
MeetJoeBlack Deletedmom_101 Gakkoyenge Ben de pcosluyum, bizimki yumurtlama takipliydi gerçi ama olsun ilk denemede hamile kaldım ben de 😬
Poncikkkk renginkayaa kız test yap korunmasız ilişkin olduysa hamile olabilirsin adet belirtileride öyle gebelikle aynı evde testi yap hakkında hayırlısı olsun inşallah
1sirinannesi renginkayaa Bence korunmuyorsanız olabilirsiniz, ama yalın ayak neden dolaşıyorsun canım, ondan da olabilir test yap bir tane hiç belli olmaz. 🤣
Poncikkkk renginkayaa yüksek ihtimalle gebelik yoktur dediğn gibi soğuk algınlığıd olabilir yada adet olacaksın
Ess92 renginkayaa ben de 6 gün geciktim. Doğum öncesi falan hiç adet düzensizliği yaşamadım. Çok korkuyorum hamileyim diye. bütün adetleriniz mi 3 ayda bir oluyordu?