Mydnz Elifkskll biz Maflor ile başlayıp aile dostumuz eczacısı onun da tavsiyesi ile Nurse şurubu da takviye ederek devam ettirdik bir dönem bizi çok büyük kurtardı kızım çok gazlıydı tavsiye ederim şurubu
prensesin_annesii Elifkskll Bence damlası biz surubunu kullanıyorduk 1 hafta fln kullandık ondan sonra icirdigimizde sürekli kustu biede icirmez olduk
berece Şurup diyorlar denemedim çünkü bulamadım. Damlasını kullandım ama bence çokta iyi değildi. Şuan ilk kızıma da kullandığım gibi sab simplex kullanıyorum, çok iyi
Elifkskll berece damlayı ilk oğlumda kullandım ona etki etmedi belki buna eder dedim qma bulursam şurup alayım o zaman genelde kimseye etki etmemiş damla
nazlimom_ Elifkskll bide bağırsak düzenleyici yani probiyotik kullandık Nbl probiyotik , şurubuda içinde çıkan aparatına sabah akşam 5 ml veriyodum
Elifkskll Unicorn67 buldum şurup aldım inşallah işe yarar. Birde kullandıysanıx kaç ölcek verdiniz. Üzerinde günde 6 kez 1 ölçek yazıyor çok gibi geldi
Unicorn67 Elifkskll doktor bize günde 3 defa 2 aylıkken bir çay kaşığı dedi 3 aylıkken de 1.5 çay kaşığı demisti çok sıkışırsa gazı 4 defada verebilirsin dedi ama ben hep 3 kez verdim 6 çok fazla sanki
Mydnz Elifkskll ben sabah ve gece veriyorum çok gazı olursa araya gün içinde bir doz daha verebiliyorum
ilzannliy Elifkskll ben kolik bebeğime damlasını kullandım gayet memnunum, 6 aylık olacağız hala arada kullanırım ek gıda serüvenine de destek oluyor .
Elifinilki Elifkskll Damla olanını kullanmıştım ilk oğlumda daha fazla gaz yapmıştı. Yaramadı benim kuzuma