TSB34 ben 3 Damla çörekotu yağı ile başladım giderek arttırdım 18 günlükken şimdi 2 aylığız hergün akşam saat 6 da 7 damla veriyorum rahat çıkarıyoruz ağlama krizlerimiz olmuyor ıkınmalar oluyor sadece o da normal gaz damlası denedim bir gün kabız gibi oldu kardeşim doğduğunda annemin doktoru söylemişti ordan öğrendik verip vermemek sana kalmış canım alacaksan eczaneden al çörekotu yağını aktardan değil