Sglmali Merhaba kızlar. Bebişim 8 aylık çok kuru öksürüğü var. Ne iyi gelir ne yapabilirim lütfen tavsiye verin. Her öksürdüğünde içim gidiyor. Şu saat oldu öksürüğünden uyuyamıyor. Dalıyor öksürüğe uyanıyor😢😢😢
Makbuss Sglmali Allah acil şifalar versin inşallah çabuk geçer içeriyi nemlendirir biraz yani kaynar su gibi bise koy ama dikkat et bebeğin ulaşmasını Allah korusun burnunu surekli temizle serum fizyolojikle yastigini hafif yukselt
PonciKom Sglmali basına yakın yere sogan ıkıye bölebılırsı anında kseer bıde ben ılık ıhlamur verıyordum
Beybiberen Sglmali pekmezli ılık su banada öyle önerdiler ama sizinki gibi öksürmüyor benimki az az üşütmüş sanırım. Çok geçmiş olsun
Tgceasya Nane verebilirsiniz ıhlamur verebilirsiniz iyi demlenmiş şekilde. Odaya soğuk buhar👍 biz böyle atlattk
snyck Sglmali sicak suya nane yagi atabilirsiniz sogana karanfil batirabilirsiniz bunlar odadaki nemi saglar cocugun bogazinin kuru kalmamasi icinde emzirme mama verme su verme gibi seyleri de sık sık yapin gerekirse surup alin prospan dogal oksuruk surubudur işe yarıyor