durununannitoskosu bizim sarılık da uzamış sarılıktı , anne sütü sarılığı diyorlar. Rengin açılması 4 ayı bulmuştu . Ama kilo alımı iyi olduğu için doktor mama vermedi, deli gibi kusuyordu benim oğlum sürekli hem de , ilk hafta AR mama başlatmıştı doktor ama sonra devam etmedik anne sütüyle ilerledik. Eğer kilo alımı normalse ve sarılığı da normal anne sütü sarılığıysa bence memeyle devam edin , emdikçe süt çoğalacak, emmedikçe de meme reddi olacak.