Kızlar kızım gece iki kez sulu şekilde ishal kaka yaptı ve ateşi vardı hiç uyumadı, daha sonra kustu baya kucak dolusu.
Biz de calpol verelim ateşi düşsün dedik verince tekrar kustıu.
Hastaneye götürdük kaka, idrar, kan hepsi temiz çıktı. Ama şu an ateşi var ve ishali var ben çok korkuyorum. Hastanedekiler sadece serum taktı bir şeyi yok deyip eve gönderdiler. Başına gelen var mı 😢😢😢😢
Rotavirüs negatif çıktı.