Kızımın süt ürünlerine aletjisi var 2 ay 10 günlük şuan. Bazen nefes darlığı oluyor nefesini toparlayamiyor. Nefes alırken hırıltı oluyor. Google’dan da araştırdım baya alerjiden kaynaklı diyor herkes. Doktor da alerjiden olabilir astım da olabilir dedi net bişey söylemedi. Alerjik bebekte böyle bişey yaşayan var mı alerjiden dolayı mı olur bu