Arkadaşlar merhaba ,
Bebeğim 8 aylık ve 3 gündür öksürüyor. Ateşi yok keyfi yerinde ama öksürük var şimdi biraz burnu da akmaya başladı. Acile götürdüm doktor ciğerleri temiz grip olmuş bol bol burun temizliği yapın dedi. Burnunu temizliyorum. 2 kez de calpol verdim. Cumartesi kendi doktorumuza 8. Ay kontrolü var. O zamana kadar öksürüğün kesilmesi için ne yapabiliriz evde. Lütfen destek olur musunuz