5 ay oldu doğum yapalı emzirmeye başladığım ilk dönemlerde sol göğüsümde bilye gibi ağrılı bi sertlik oldu süt bezesi olduğunu söyledi çevremdekiler hala emziriyorum ağrısız ama o sertlik duruyor ilk haline göre biraz da büyüdü henüz doktora gitmedim gideceğim ama tedirginim bu nedir başına gelen var mı?