3aylıkken sünnet olduk 5aylık gibi yapıştığını fark ettim normalmiş olabiliyormuş geri çekme yap evde düzelmezse gel demişti 1hafta sıkı sıkı her bez değişiminde uyguladım düzeldi gibi çok çok az yapışıklık var gibi şuan 7aylık. Birde bizim pipi başı gözükmüyor normalde sünnet önceside öyleydi yani pipisi küçük o yüzden mi yapışıyor acaba görünürde pipi yok gibi 😄😄