1 ay oldu neredeyse taktıralı. Adetimden 8 gün önce taktım adetim 5 gün gecikti sonra da bi oldum 15 gündür kesilmedi kanamam, sinir oluyorum artık. Doktoruma yazdım normal bi durum olduğunu biliyorum ama çok uzun sürdü bi ilaç yok mu kanamayı kesecek diye. Onda bi ilaç önerdi dienille diye ama emiriyorum dedim bebeğim 15 aylık sıkıntı olmaz mı dedim olmaz dedi kullan. Emin olamadım yine de çünkü internette kullanılmaz diyordu ve eczacım da kullanma dedi. Napıcam bilmiyorum kanama çok rahatsız ediyor ilacı alsam mı almasam mı bilemedim??🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️