Ozge_5555 baharalptekin ben ilk başta kullandım ama kızım çok huysuzlaniyordu bende sonra ocean kullandım
rabiaoztrk baharalptekin biraz ıkındırıyor sanki bebekleri oğlumda kullanmistim,çok beğenmedim şimdi kızım var onda Pedia D kullanıyorum
anonim351 baharalptekin yani biz bu sıkıntı yaşamadık. Hatta bizim bazı zamanlar kaka problemimiz oluyor bazen unutuyorum vermeyi ,verdiğim zaman hemen arkasından su içiriyorum ve tuvaletini yapıyor yarım saat içinde en fazla. Bizde sıkıntı olmadı