baloglummm03 Benden çok babasını seviyor onunla çok neşeli keyifli benle hep mız mız psikolojim bozuldu artık neden böyle bi bende mi böyle oğlum 😭
2bebislianne_ Y a benim oğlum da öyle son 2 Aydır Şuan 11 aylık aşırı düşkün babasına beni ittiriyor gelmiyor
Polannem Tosbikkkk kız tuvalete gitmek lüks oldu 😂 geçen tuvalette miyim banyoda mı kestirememiş bi o kapıya gidip ağlıyor bi diğer kapıya gidip ağlıyor 😂 Şükredin anacım şükredin 😀
inci__tanesi Babasını bizden daha az gördüğü için daha çok babaya düşkün oluyolar sen hep yanındasın zaten o yüzden :D
Maveraaa Ayy bu ben akşama kadar mızmız sürekli ağlıyor babası gelince çok keyifli gündüz hiç beni yormamış gibi davranıyor 😄