tumbito Miineeyyy ben ocean kullanıyorum. Daha önce eski doktorumuz pedia d vermişti. Oceanın spreyi var içerisinde. Dilerseniz damla yerine sprey deneyebilirsiniz. Sprey dediğim puf 🤭 Ürünleri temiz içerikli. Demir ve vitamini de ocean kullanıyorum
elifhumaa Miineeyyy yan etiki yapıyor canım ya biz onu 3 gün kullandık gaz sancısından 3 gün uyumadı kızım 4 aydır oceon kullanıyoruz
Rwerdst Miineeyyy ocean kullanıyorum. Sağlık ocağının kinde ayçiçek yağı var ve oğluma gaz yapıyor. Ocean da zeytinyağı var. Ve kaka yapmasına çok yardımcı oluyor 😅
Miineeyyy Teşekkür ediyorun bunu duymuştum ama emin olamamıştım deneyeceğim ben doktora sordum ama hepsi aynı içerikli demişti.
Dilararden Demir de Ocean kullanıyordum yetersiz gelmiş kan tahlilinde şu an şuruba geçtik. D vitamini iyi seviyede Ocean kullandım